Klacht: Geen krant bezorgd.

[email protected] op 21 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 april 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Venema, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de bezorging zaterdag 21 april 2018 niet goed is verlopen. Uit onze administratie blijkt dat uw krant elke dag wordt bezorgd,er kan altijd onverhoopt iets gebeuren...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 21 april 2018

Op 21 april ontving de klager geen krant en na contact met de klantenservice werd beloofd dat deze voor 15.00 uur bezorgd zou worden, wat niet gebeurde. Bij een tweede telefoontje werd aangeboden dat de eerstvolgende krant in de nieuwe abonnementsperiode gratis zou zijn, maar de klager uitte zijn onvrede over het niet nakomen van beloftes door de medewerkers.

Mijn Klacht:

Vandaag 21 april geen krant ontvangen. Hierover gebeld en kreeg een stem aan de lijn die zei dat de krant alsnog vandaag voor 15.00 uur in de bus zou liggen. Om 17.00 uur gekeken en …geen krant. Nogmaals gebeld en er werd mij gezegd dat de eerstvolgende krant in de nieuwe abonnementsperiode dan gratis zou zijn. Wat heb ik daaraan, wie zegt dat ik tussen nu en de nieuwe periode geen beschonken oost Europese chauffeur tegenkom die te diep in het glaasje heeft gekeken. Met alle desastreuze gevolgen van dien. Ik zou meer tevreden zijn als uw werknemers gemaakte beloftes zouden nakomen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden dat wanneer mij iets toezegt dit ook wordt nagekomen. Nu niet dus.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 april 2018 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Venema,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat de bezorging zaterdag 21 april 2018 niet goed is verlopen.

Uit onze administratie blijkt dat uw krant elke dag wordt bezorgd,er kan altijd onverhoopt iets gebeuren waardoor uw krant niet kan geleverd worden.

Onze excuses voor het ongemak, door uw betaalperiode met een dag op te schuiven ontvangt u nog de krant waarvoor u heeft betaald.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorgt voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

[email protected]

Heeft op 23 april 2018 om 12:52 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik ga ermee akkoord maar blijf bij de mening dat de gedane belofte niet is nagekomen en daar dus niet over te spreken ben. U zou een tevreden abonnee hebben gehad wanneer ik de krant van zaterdag alsnog zou hebben ontvangen op afgesproken tijdstip. Vandaag overigens wel ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM