Klacht: Bezorging van de weekend krant

Hoppen op 24 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste meneermevrouw Hoppen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf op zaterdag niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klachten doorgezet naar onze bezorgdienst en zullen...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 24 maart 2018

Een klant van de Telegraaf heeft herhaaldelijk geen weekendkrant ontvangen op 17 en 24 maart. De klant geeft aan dat bij een derde gemiste bezorging de betaling stopgezet zal worden. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij hebben al weer geen krant gekregen . Dit is nu de al voor de 2 keer
17 en 24 maart geen krant. Als we volgend week geen krant krijgen dan wordt gelijk de betaling stop gezet.

Gewenste Oplossing:

Gewoon zorgen dat we een weekend krant krijgen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 maart 2018 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw Hoppen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf op zaterdag niet op orde is.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klachten doorgezet naar onze bezorgdienst en zullen er zorg voor dragen dat dit ook besproken wordt met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
Ook hebben wij de situatie voorgelegd aan de depothouder en zal er een onderzoek gestart worden naar de oorzaak en oplossing hiervan. Graag zouden wij u willen verzoeken om de bezorging de komende tijd in de gaten te houden en direct melding bij ons te maken indien deze afwijkt van de norm.
De gemiste kranten hebben wij natuurlijk op uw abonnement gecompenseerd in de vorm van 2 extra bezorgdagen bij het aflopen van uw aanbiedingstarief.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM