Klacht: Bezorging

[email protected] op 19 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Koenen, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant sinds enkele weken te laat wordt bezorgd. Begrijpelijk dat dit vervelend voor u is. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte en...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 19 maart 2018

Mevrouw Koenen heeft herhaaldelijk geklaagd over de late bezorging van de krant, die al enkele weken niet op tijd arriveert. Ondanks begrip voor de koude ochtenden, is zij teleurgesteld dat de krant om 9.20 uur nog niet is bezorgd en vraagt zij om een oplossing. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Goedemorgen,dit is de 2 de x dat ik klacht meld,al een paar weken word de krant te laat bezorgd,begrijp t met de koude ochtenden,maar het is nu 9.20 uur en krant is er weer niet,vind ik heel vervelend,graag uw oplossing!!mvg Mevr Koenen

Gewenste Oplossing:

Het is een vroege ochtend krant,dus hoord hij ook voor 8.oo bezorgd te zijn,zoals we gewend zijn,anders kan ik wel avondkrant nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 maart 2018 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Koenen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant sinds enkele weken te laat wordt bezorgd.

Begrijpelijk dat dit vervelend voor u is. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte en tijdige bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben van de bezorgdienst melding gekregen van een stremming bij u in de buurt. Wij zijn op dit moment druk bezig dit probleem op te lossen, zodat u zo snel mogelijk uw krant weer op tijd in de bus heeft.

Wij bedanken u voor uw feedback en verzoeken u vriendelijk ook in de toekomst iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden. Op deze manier kunnen wij onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

AN Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM