Klacht: geen bezorging

mevrouwgerrie op 03 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 5 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer/mevrouw Vrolijks, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf de afgelopen dagen niet op orde is geweest. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgezet naar onze bezorgdienst...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 3 maart 2018

Een klant van de Telegraaf meldt dat zij op donderdag en vrijdag geen krant heeft ontvangen, ondanks beloftes dat deze op zaterdag zou worden bezorgd. Ook op zaterdag blijft de krant uit, en na navraag blijkt dat meerdere bewoners in de flat dezelfde ervaring hebben. De klant besluit de krant dan maar in de winkel te kopen.

Mijn Klacht:

na tefoontjes Donderdag en Vrijdag alsdat wij geen krant hebben ontvangen de belofte dat hij er Zaterdag wel zou zijn moet ik nu vermelden dat wij ook vandaag Zaterdag geen krant hebben ontvangen. na vaag in de flat blijkt dat meerdere bewoners geen krant hebben ontvangen deze dagen . dus ga ik hem maar weer in de winkel KOPEN vandaag.

Gewenste Oplossing:

als hij altijd geleverd wordt ik mis mijn krantje oplossing is een reisje naar Hawaii

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 maart 2018 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Vrolijks,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf de afgelopen dagen niet op orde is geweest.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar onze bezorgdienst en zullen er voor zorgen dat dit besproken wordt met onze bezorger. Ook hebben wij omdat het in korte tijd meermaals niet goed is gegaan, de situatie voorgelegd aan de depothouder. Deze zal met een onafhankelijk inspecteur op zoek gaan naar het probleem en dit zo snel mogelijk voor u oplossen.
Graag zouden wij u willen verzoeken om de bezorging de komende dagen in de gaten te houden en melding te maken wanneer uw Telegraaf er niet is. Deze meldingen worden dan meteen meegenomen in het onderzoek.
Natuurlijk hebben wij de gemiste krant van afgelopen zaterdag ook gecompenseerd op uw proefabonnement en zult u uw Telegraaf een dag langer ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

mevrouwgerrie

Heeft op 05 maart 2018 om 16:40 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

lekker makkelijk 3 dagen langer maar heb wel 3 dagen een krant moeten kopen toevallig heb ik Zaterdag iemand uit Bilthoven gesproken en ook daar was hij niet bezorgd dus mijn mening is dat er iets heel anders aan de hand geweest is waar de telegraaf niet voor uit durft te komen

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM