Klacht: Vrijdagkrant

Elly van den Brink op 02 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 5 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Van den Brink, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat uw proefabonnement op De Telegraaf zo vervelend verloopt. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht wederom doorgezet naar onze bezorgdienst en zullen...

Klanttevredenheid: 7.0/10 ★★★★☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 2 maart 2018

Een abonnee maakte gebruik van een 14 dagen gratis krant-aanbieding, maar ontving de krant niet op de eerste vrijdag. Na contact met de klantenservice werd dit probleem de volgende dag opgelost. Echter, op een latere vrijdag ontving de abonnee opnieuw geen krant, wat leidde tot frustratie over de bezorging in het buitengebied.

Mijn Klacht:

Gebruik gemaakt van de 14 dagen gratis krant: kwam niet. Gebeld: keurig opgelost, de volgende dag in de bus. Vrijdags geen krant, jammer weekeinde ook gemist, leukste krant van de week. Niet gereageerd, wat zou ik zeuren, gratis….
Tot vandaag, weer geen vrijdagkrant. Zou de bezorger dit ook de leukste krant van de week vinden en hem zelf houden of is er op vrijdag een andere bezorger die geen zin heeft om in het buitengebied te bezorgen. Weet ook wel dat er niet nabezorgd hoeft te worden.

Gewenste Oplossing:

Mag u oplossen heb ik geen grip op

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 maart 2018 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van den Brink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat uw proefabonnement op De Telegraaf zo vervelend verloopt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht wederom doorgezet naar onze bezorgdienst en zullen ervoor zorgen dat dit ook besproken gaat worden met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat u ook nog van de resterende dagen kunt genieten. De gemiste krant hebben wij natuurlijk gecompenseerd in de vorm van een extra bezorgdag.
Ook hebben wij de situatie voorgelegd aan de depothouder. Deze zal samen met een onafhankelijk inspecteur op zoek gaan naar de oorzaak en het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Telegraaf is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM