Klacht: Vandaag geen krant ontvangen.

mevrouw S.de Mooy op 26 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 februari 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw De Mooy, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is en u vandaag, maandag 26 februari 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 26 februari 2018

Een klant heeft geen krant ontvangen en meldt dat er een nieuwe bezorger is. Daarnaast geeft de klant aan dat de krant de afgelopen anderhalve week steeds te laat werd bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Geen krant ontvangen, er is weer een nieuwe bezorger. De laatste anderhalve week was de krant steeds te laat.

Gewenste Oplossing:

Dat de krant gewoon iedere dag komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 februari 2018 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Mooy,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is en u vandaag, maandag 26 februari 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klachten doorgezet naar onze bezorgdienst en dit zal ook worden besproken met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
De gemiste krant van maandagochtend hebben wij ook op uw abonnement gecompenseerd in de vorm van een extra bezorgdag op onze kosten bij het aflopen van het huidige kwartaal.

Graag zouden wij u willen vragen om de bezorging de komende tijd in de gaten te houden en direct melding te maken wanneer u merkt dat de bezorging niet verloopt zoals het hoort te verlopen. Dit stelt ons namelijk in staat om ook sneller actie te ondernemen en het probleem ook sneller op te lossen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM