Klacht: Zeer slechte postbezorging

Jeffo op 14 januari 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Sandd
Status Open
Datum 14 januari 2018

Een klant heeft 30 kerstkaarten verzonden via Sandd, maar geen enkele kaart is op tijd aangekomen, zelfs niet op 31 december. De klant heeft de kaarten op 16 december afgegeven aan een medewerker van Sandd, die ze op 18 december heeft ingeleverd, maar de bezorging is niet verlopen zoals verwacht. De klant vraagt om een oplossing en overweegt om in de toekomst geen post meer via Sandd te versturen.

Mijn Klacht:

Wij hebben 30 kerstkaarten gestuurd en niet 1 kaart is op tijd gekomen,sterker nog ze zijn nog steeds niet aangekomen.
Het is vandaag 31 december en ik vindt dit een zeer slechte zaak.
Bij post.nl is het altijd goed gegaan maar op aanraden van mijn zus die bij Sandd de post loopt toch maar geprobeerd.
Op zaterdag 16 december aan haar afgegeven en zij heeft ze ook weer afgegeven bij ontvangst van haar post op maandag 18 december.
Volgens mijn zus moest het nog op tijd binnen zijn,nou mooi niet dus.
Mijn vraag is dus ook hoe dit opgelost gaat worden.
U begrijpt waarschijnlijk wel dat ik geen post meer verstuur via Sandd.
Graag heb ik een duidelijk antwoord van Sandd.

Gewenste Oplossing:

Ik weet niet hoe dit op te lossen is.
Misschien een excuus brief in de krant

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM