Klacht: Verschrikkelijke bezorging

Ella Versteeg op 12 januari 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf Sandd
Status In behandeling
Datum 12 januari 2018

Een klant van Sandd in Meerkerk ervaart ernstige problemen met de postbezorging. Diverse belangrijke zendingen, waaronder bevolkingsonderzoeken en een maandblad, worden niet bezorgd, wat leidt tot grote frustratie.

Mijn Klacht:

Alle post van Sandd is een drama in de burggraaf in Meerkerk
Post wordt gewoon niet bezorgd namelijk bevolkingsonderzoeken maandblad Plus rivas en noem maar op

Gewenste Oplossing:

NOOIT

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

8 jaren geleden - Dank voor uw mail en onze excuses voor de vertraging. Vrijwel alle kerstpost is bezorgd, in een enkel geval kan het zijn dat de post tussen kerst en Oud & Nieuw wordt bezorgd. Hiervoor zetten we extra bezorgdagen en bezorgers in.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM