Klacht: Ongeduldig en onvriendelijk

Kirsten91 op 28 mei 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 28 mei 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw , Wat vervelend dat de chauffeur zo tegen u gedaan heeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik heb hier een melding van gemaakt en het depot...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 28 mei 2015

Een klant van DHL heeft een klacht ingediend over de onvriendelijke en ongeduldige houding van de bezorger. De bezorger drukte meerdere keren op de bel zonder enige begroeting en overhandigde het pakket zonder een woord te zeggen, wat de klant als onprofessioneel ervoer. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Net een pakketje binnengekregen wat via jullie bezorgd zou worden.
De meneer die het pakketje bezorgde drukt niet 1keer op de bel, nee wel 5keer achter elkaar. Ik keek door het raam naar buiten om te kijken wie het was en zag de bezorger staan. Nog geen 15seconden later belt hij weer 5keer achter elkaar. Ik doe de deur open en krijg het pakketje in mijn handen gedouwd en hij loopt weg. Geen goedemiddag of hallo ik heb een pakketje voor u o.i.d. nee hij duwt het pakketje in mijn handen en loopt weg.

Gewenste Oplossing:

Ik krijg verschillende bezorgers hier aan de deur. Die zijn altijd erg vriendelijk. Maar de gene die vandaag kwam was totaal niet vriendelijk en erg ongeduldig

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 mei 2015 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw ,

Wat vervelend dat de chauffeur zo tegen u gedaan heeft, dat is natuurlijk niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Ik heb hier een melding van gemaakt en het depot verzocht om dit op te pakken met de chauffeur.

Bedankt dat u de klacht bij ons gemeld heeft, daarmee helpt u ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Desiree
Webcare Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM