Mijn Klacht:
Net een pakketje binnengekregen wat via jullie bezorgd zou worden.
De meneer die het pakketje bezorgde drukt niet 1keer op de bel, nee wel 5keer achter elkaar. Ik keek door het raam naar buiten om te kijken wie het was en zag de bezorger staan. Nog geen 15seconden later belt hij weer 5keer achter elkaar. Ik doe de deur open en krijg het pakketje in mijn handen gedouwd en hij loopt weg. Geen goedemiddag of hallo ik heb een pakketje voor u o.i.d. nee hij duwt het pakketje in mijn handen en loopt weg.
Gewenste Oplossing:
Ik krijg verschillende bezorgers hier aan de deur. Die zijn altijd erg vriendelijk. Maar de gene die vandaag kwam was totaal niet vriendelijk en erg ongeduldig

