Mijn Klacht:
Vandaag zou er een pakketje afgeleverd moeten worden tussen 09:00 en 13:00 door DHL. Ook op hun Track & Trace staat dit de hele dag aangegeven en nu om 20:45 nog steeds echter is er niemand geweest en dus een zaterdag voor niks gewacht en weggegooid en nu komen ze niet eerder als aanstaande woensdag. Er staat ook nergens aangegeven dat het vertraagd is het is dus maar raden wat er aan de hand is en hun kantoor is op zaterdag om 14:00 dicht dus onbereikbaar.
Gewenste Oplossing:
Als ze hun afspraken nakomen zoals aangegeven volgens track & trace aangegeven.

