Mijn Klacht:
Er zou een pakketje bezorgd worden. Ten eerste heel slecht dat niet wordt aangegeven wanneer het bezorgd wordt. Ben overdag steeds thuis geweest tot een uur of 6. Het pakketje schijnt steeds aangeboden te zijn geweest. Niks in brievenbus gevonden en nu ik de winkel heb gebeld van wie het pakket afkomstig was te horen gekregen dat het retour naar hun komt en ik da mijn geld terug krijg. Maar dat wil ik niet want wil het product hebben. Ik vraag mij 1 af waarom er niet duidelijk wordt aangegeven wanneer er een pakket wordt bezorgd. 2 waarom ik er niks in de brievenbus wordt achtergelaten dat er überhaupt iemand is langs geweest en 3 niet bij de buren wordt aangebeld of het naar een afhaalpuny wordt gebracht. Heel slechte service
Gewenste Oplossing:
Voor deze keer kan ik niet meer tevreden worden want had het product nodig en kan nu weer zelf naar de winkel retour.

