Mijn Klacht:
Op dinsdag 12 mei zou ik een pakket met het nummer 3SVND207241901 thuis bezorgd krijgen. Helaas was ik niet thuis maar ’s avonds heb ik geen geel briefje van de DHL in mijn brievenbus gevonden dus ik dacht dat het pakketje misschien later zou komen. Na een week wachten begon ik het toch wel erg vreemd te vinden en ben ik op internet gaan kijken of mijn bestelling nog onderweg was. Nu stond er dat mijn bestelling was afgeleverd bij de buren. Wel raar dat ik geen briefje daarover had gevonden dacht ik nog; bij de buren gevraagd maar deze weten van niks. Waar is mijn pakket gebleven?
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag zien dat mijn probleem snel wordt opgelost door DHL. Graag zou ik als nog mijn pakket willen of ik wil het bedrag terug wat ik voor mijn bestelling heb betaald.

