Mijn Klacht:
Topdrukte bij DHL in regio Eindhoven/Den Bosch/Tilburg.. en dan gaan ze ook nog eens routes verleggen zodat chauffeurs om 20:00 uur (!) pakketten af komen leveren omdat ze a) de route niet kennen en b) 3 x zoveel pakketten in hun auto hebben. Waar is DHL in hemelsnaam mee bezig? Snapt DHL niet dat wij wachten op onze zendingen om onze klanten niet te laten wachten? Levering binnen 24 bij DHL? Forget it! Voor sprookjes mag DHL naar de Efteling. (en dan durven ze ook nog te bellen om ons te vragen voortaan onze webwinkel pakketten met hun te verzenden… no way, never!)
Gewenste Oplossing:
Levering binnen 24 uur na verzending

