Mijn Klacht:
Pakket met een waarde van enkele honderden euro’s verstuurd via DHL ,
Door de chauffeur afgehaald bij het aflever adres maar nooit aangekomen bij het distributie centrum.
Nu na tien dagen nog steeds niet terecht.
Bellen naar DHL kost een euro ,je wordt vervolgens geholpen door een ongeïnteresseerde medewerker .
Nu gaan ze het uitzoeken maar dat duurt minimaal twee weken !belachelijk.
Wij zijn ernstig gedupeerd en het bedrijf DHL doet maar wat.
Als ik dit van tevoren geweten had!
Gewenste Oplossing:
Als jullie vaart maken met het uitzoeken,als het kwijt geraakt is met de correctie compensatie komen.
Ook is het belachelijk dat men een euro moet betalen per gesprek voor de fouten die jullie maken.

