Mijn Klacht:
Mijn pakket met nummer 3SGMFB000173358 is op 7 mei aangeboden toen ik niet thuis was. Er zat een briefje in de bus dat de volgende dag het pakket nogmaals aangeboden zou worden. De status van mijn pakket staat nu nog steeds op ‘pakker niet aangekomen in distributie centrum. Mogelijk sorteerfout.’. Is mijn pakket kwijt? Waarom zit ik nog steeds op mijn pakket te wachten en waarom krijg ik geen duidelijkheid??
Gewenste Oplossing:
Als ik weet waar mijn pakket is en wanneer deze bezorgd wordt.

