Klacht: Bezorger is niet langs geweest

Ali op 04 mei 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 4 mei 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer , U heeft een klacht gemeld bij klacht.nl en daarnaast ook het contactformulier op onze website ingevuld. Naar aanleiding van de gemelde klacht heb ik alle gegevens erbij gepakt en heb ik gereageerd op uw e-mail. Indien u...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 4 mei 2015

Op 1 mei werd er een pakket verwacht van DHL, maar de bezorger is niet langsgekomen. De klager wachtte de hele dag en constateerde via de track and trace dat er werd aangegeven dat hij niet thuis was, terwijl hij dit betwist. Dit is de tweede keer dat hij deze ervaring heeft en hij is zeer ontevreden over de service van DHL.

Mijn Klacht:

Op 1 mei zou mijn pakketje afgeleverd worden door dhl. Echter is de chauffeur niet langs geweest. De hele dag zitten wachten en keek op mn track and trace code. En stond dat ik niet thuis was. Het kan zijn dat ik de bel niet hoorde wat niet mogelijk is dus keek ik in mijn brievenbus ook geen briefje. Dit kan echt niet en zal mijn pakketten nooit meer door dhl laten bezorgen. Het is niet de eerste keer maar de twwede x en twee x maak ik dit mee. Het zal ook de laatste worden. Wat een slechte service

Gewenste Oplossing:

Dat zal ik niet meer worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 mei 2015 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer ,

U heeft een klacht gemeld bij klacht.nl en daarnaast ook het contactformulier op onze website ingevuld. Naar aanleiding van de gemelde klacht heb ik alle gegevens erbij gepakt en heb ik gereageerd op uw e-mail.

Indien u verder nog aanvullende vragen of opmerkingen heeft, kunt u reageren op dat bericht, maar u mag uiteraard ook reageren op dit bericht indien u daar de voorkeur aan geeft.

Dan wil ik u graag nogmaals mijn excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Desiree
Webcare Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM