Mijn Klacht:
M’n pakket is niet aangekomen op de afgesproken dag zonder enige melding. 2 dagen later krijg ik bericht dat niemand thuis was en heb een kaart gekregen om het alsnog de volgende dag binnen te krijgen. Ik ben de hele dag thuis gebleven maar niemand is gekomen. Nu 1 week later neem ik zelf contact op met bedrijf van het pakketje en krijg ik te horen dat het nu retour wordt gestuurd terwijl er bij mij niet eens 3x langs is gekomen om het af te geven. Terwijl bezorgbedrijf het pas na 3x geen gehoor het mag terug sturen en dit is bij mij maar 1x gebeurd en niet eens op de afgesproken dag en zonder enig bericht van vertraging ofzo.
Gewenste Oplossing:
Bij een gemeende excuses en een cadeaubon

