Mijn Klacht:
Voor de 2de keer dat ik een pakketje moest krijgen van DHL en het ging weer mis!!! de eerste keer zei de bezorger dat ze geweest waren en er niemand was zonder ook maar een briefje in me brievenbus etc. terwel ik gewoon de hele dag thuis was. Gisteren zou ik weer opnieuw een pakketje van jullie krijgen ik stond boven me was op te vouwen en ik zag een personenauto voorbij rijden met een bordje DHL ik heb gelijk naar de klantenservice gebeld dat ik een pakketje verwacht maar ik zie de berzorger gewoon voorbij rijden zonder ook maar te kijken. De klantenservice medewerker vertelde me dat me tijdsblok nog niet verstreken was en dat ze nog wel kon komen. Na 10 min stond er online pakket afgeleverd dus ik heb weer gebeld en ze vertelde me dat het in mijn straat op nummer 37 geleverd zou zijn ik ben naar me buurvrouw gelopen en dit bleek niet het geval te zijn dus ik heb weer terug gebeld en vertelt dat mijn pakketje daar niet is en ik die vandaag echt nodig heb de klantenservice medewerker kon niks voor me doen en ik moest de afzender bellen zodat die er achteraan kon gaan, dit heb ik ook gedaan. Na de hele dag wachten krijg de afzender hetzelfde antwoord als die ik al gehad had. Ik heb toen weer naar DHL gebeld en het verhaal uitgelegd de klantenservice medewerker kon alleen via gps zien dat het binnen een straal van 250m op een huisnummer 37 geleverd was. Wij hebben de hele buurt rond gelopen om de juiste nummer 37 te vinden die ons pakketje had aangezien we die echt nodig hadden. Aangekomen op het juiste adres de bewonder had niet eens door dat het pakketje niet van hun was aangezien het hem ook niet vertelt was dat het voor iemand anders was of dat dan ook! Ik moet zeggen dat ik de service van DHL super slecht vind en dan druk ik het nog zacht uit! Als er voortaan nog iets is wat bezorgd zou worden door DHL zal ik het niet meer bestellen. Gezien de eerste keer gewoon gelogen word dat ik niet thuis was zonder ook maar enige brief in me btrievenbus te krijgen en de 2de keer word het gewoon veel meer straten verderop bezorgd en dan moet ik zelf nog me pakket gaan zoeken! Het is echt hele slechte service!
Gewenste Oplossing:
Wanneer gewoon bezorgd word misschien is TNT wel een goed voorbeeld heb daar nooit problemen mee gehad zijn super vriendelijk en me pakketjes komen altijd aan.

