Mijn Klacht:
ik moet een pakje van wehkamp ontvangen wat tussen 18.00 en 21.00 zou komen nadat ik vanmiddag thuis kwam vond ik een briefje vn jullie koerier in de bus dat hij om 13.45 aan de deur was en of ik maar even een nieuwe afspraak wil maken.Het is wel snel van jullie maar daar moet ik wel mijn werk en afspraken mee afstemmen dus dit is niet zo best
Gewenste Oplossing:
dus nu maar weer iets regelen

