Mijn Klacht:
Omdat ik mijn pakket al had verwacht gekeken met code waar pakket zich bevond. Stonden verschillende dingen zoals maandagmiddag afgeleverd bij parcelshop en geadresseerde geïnformeerd en maandagavond bezorgd bij parcelshop en geadresseerde kon niet worden geïnformeerd. Ook waren ze al een keer aan de deur geweest maar er was niemand thuis. Erg vreemd want afspraak was parcelshop. Maar goed ik had geen email of sms gekregen dat pakje was aangekomen. Parcelshop gebeld. Hij had niets ontvangen want systeem lag er al een week uit. Hij wist ook niet waar het dan was. Gebeld met dhl. Het moest bij hem liggen. Gebeld met parcelshop. Hij had het echt niet. Gebeld met dhl, verzender moest maar een onderzoek starten. Verzender belt met dhl. Pakket zou bij mij thuis liggen of bij mijn buren. Verdere info hadden ze niet. Ik kon het dus uitzoeken. Langs betreffende parcelshop gegaan. Deze gaf adressen van andere parcelshops. Zelf zoektocht gestart naar mijn pakket. Bleek het pakket elders in Tilburg te liggen bij een andere parcelshop. Waar kan ik mijn uren declareren????? Bedankt dhl voor de SLECHTE service@
Gewenste Oplossing:
Als ik een compensatie krijg voor de tijd en moeite

