Mijn Klacht:
Een pakket uit Duitsland werd op 12 januari aangeboden toen ik niet thuis was. Geen bericht ontvangen, omdat de bezorger ervan uitging dat op dit adres nooit iemand aanwezig is behalve op zondag (bespottelijk natuurlijk). Pakket teruggestuurd naar de afzender, zelfs zonder mij in de gelegenheid te stellen het bij een pakketshop op te halen of zo. Vervolgens weigert DHL mij het ten onrechte betaalde bedrag te restitueren. De fout ligt immers geheel bij hun slordige bezorger.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik het geld zal hebben terugontvangen.

