Mijn Klacht:
Op 3 april heb ik een bestelling bij ZARA geplaatst. Dezelfde dag kreeg ik nog een verzendbevestiging met een trackinglink. Volgens de site van Aramex is er al op 9 april de eerste keer geprobeerd mijn pakket te bezorgen. Ik was niet thuis, maar ik heb die eerste keer ook geen kaartje in de brievenbus gehad. Op 10 april volgde poging 2. Deze keer wel een kaartje in mijn brievenbus. Aangezien ik overdag nooit thuis ben, heb ik geprobeerd met de bezorgcode in te loggen om door te geven dat het pakket ergens anders afgeleverd kan worden. Op de site gaf dit echter geen resultaat. Vervolgens heb ik de volgende dag telefonisch contact opgenomen met DHL. Ook zij konden niets vinden op de bezorgcode, maar ook niet op mijn adres. Vreemd, maar mevrouw vroeg mij om de volgende bezorgpoging af te wachten. Poging nummer 3 volgde op 11 april: ik was uiteraard weer niet thuis, maar ik kreeg wel een nieuw kaartje in de bus. Weer geen resultaat op de bezorgcode, maar op het kaartje stond wel dat het vandaag(13 april) weer zou worden geprobeerd. Vanochtend heb ik dan maar een briefje op de deur geplakt met het verzoek het pakketje bij de buren te bezorgen. Tot mijn verbazing vond ik vandaag geen briefje in de bus. Als ik op de site van Aramex kijk, blijkt dat het pakket terug is gestuurd naar de verzender. Hoe krijg ik alsnog mijn pakket?!?
Gewenste Oplossing:
Wanneer de briefjes in de bus de juiste informatie geven en de bezorgcodes daadwerkelijk resultaat geven. Nu is er vier maal iemand langs geweest met mijn pakket, terwijl ik al wist dat ik er niet zou zijn. En tenslotte, het belangrijkst: als ik mijn pakket alsnog kan ontvangen!!

