Mijn Klacht:
Vrijdag 10 april 2015 is pakketdienst aan de deur geweest. We waren niet thuis dus briefje in de bus dat het is afgeleverd op nummer 86(goede kennissen van ons) . Bij nummer 86 langs geweest, die hebben geen pakketje ontvangen. Vervolgens vanaf nummer 72 t/m 90 en 93 t/m 119 de deuren langs geweest. Niemand heeft een pakketje in ontvangst genomen. Ik denk dat het pakketje helemaal niet is afgegeven en gewoon verdwenen is. Ik denk er ook sterk aan om aangifte te doen van diefstal / verdwijning van mijn pakketje.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat DHL uitzoekt waar mijn pakket gebleven is of het op haald waar ze het achtergelaten hebben en het op een goede manier aan mij overhandigen. Desnoods dat ik het kan ophalen op een service punt of iets dergelijks.

