Mijn Klacht:
Doordat de locatie aan de rijksstraatweg vervallen is zijn de bewoners van hellevoetsluis afhankelijk van het servicepunt Groenrijk Aralia in hellevoetsluis. Dit punt ligt helemaal buiten hellevoetsluis en moet je dus met de auto heen, en de DHL balie is vervolgens helemaal achterin de winkel geplaatst zodat je de hele winkel door moet zetelen met je pakket. Ik begrijp dat Aralia ons zo tot een aankoop wil verleiden maar het is een enorme ergernis.
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik weer een normaal toegankelijk service punt in hellevoetsluis willen net zoals de vestiging aan de rijksstraatweg. Dit scheelt de consument enorm veel tijd.

