Mijn Klacht:
Na heel veel gedonder met een pakket verzending op 19 maart j.l. is er actie ondernomen door de verzender. Tot 1 april was er niets te volgen via de track and trace van het pakket totdat vanmorgen (nadat er heel veel gebeld,en gemaild is) op de site van DHL Parcel stond dat het pakket naar mij onderweg was. Rond de klok van 11 uur nog eens track trace gecontroleerd wanneer de bezorgers in onze wij komen, (tussen 11 en 15 uur) staat het ineens dat het pakket om 10:42 bezorgt zou zijn op mijn adres! Hier is niets van waar en sterker nog, hier is geen bezorger langs geweest. Omdat ik dagelijks contact heb met de verzender heb ik de tekst van de DHL site gekopieerd en naar hem verzonden.. Hij antwoordde direct door te zeggen dat hij GEEN email heeft gehad dat het pakket afgegeven was op mijn adres! Ondertussen weer gebeld, maar de medewerker kan er weer niets aan doen. De verzender (is notabene een DHL service punt) en ik zijn hier zo langzamerhand behoorlijk ziek van! Mensen, wat is dit voor geknoei?!?!?
Gewenste Oplossing:
Dat ik het pakket in huis heb, en niet meer voorgelogen word!

