Mijn Klacht:
DHL pakket ingeleverd bij de kluisjes van “De buren” op 16 maart j.l. Op 23 maart via de site van DHL gevraagd waarom het pakketje nog steeds niet bij “De buren” was opgehaald. Geen reactie!!! Zelfs geen bevestiging van mijn vraag. Op 26 maart telefonisch contact gehad. Er wordt een onderzoek gestart (enkele dagen later ontvang ik een zeer onprofessioneel “sorry” kaartje). Op 31 maart is nog steeds niet duidelijk waar het pakketje zich bevindt. Het onderzoek loopt nog volgens een medewerker van DHL.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als het pakketje boven water is en verder verzonden wordt. Als geste zou terugstorting van de verzendkosten wel op z'n plek zijn.

