Mijn Klacht:
Op 21-3-2015 is pakje geleverd bij DHL-parcelshop (DA drogisterij) en gelijk door de DHL-koerier weer retour meegenomen omdat het pakje niet te scannen was. De verzender heeft dezelfde dag een mail ontvangen dat het pakje retour komt. Ik ben niet geínformeerd door DHL. Op 22-3 heb ik zelf DHL gemaild en hierop heeft DHL niet gereageerd. Telefonisch contact met klantenservice levert niets op.
Track & Trace blijft maar staan op “Pakje gaat naar het sorteercentrum”.
zendingsnummer 3SDFY345362208
Is pakje kwijt ?
Gewenste Oplossing:
Als pakje uiterlijk dinsdag 31 maart geleverd wordt, bij DA drogist of bjj mij thuis

