Mijn Klacht:
Ik heb via Ebay een oude retro computer verkocht aan iemand in Israël ondanks de voorzorg maatregelen als bubbeltjes folie luchtkussen etc is het toch gebroken aangekomen.
Aangezien het pakket verzekerd was via DHL heb ik dit gemeld aan DHL , na lang wachten en regelmatig mailen kreeg ik de vraag om een factuur te sturen maar aangezien het een particuliere verkoop betreft heb ik geen factuur alleen de bewijzen dat het verkocht en betaald is door de koper .
DHL weigert nu om de aanvraag in behandeling te nemen , tevens zijn hun mail erg onpersoonlijk en kort van stof .
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als men het aankoop bedrag zou vergoeden aangezien het object onherstelbaar beschadigd is .

