Mijn Klacht:
Op 27 december 2014 heb ik mijn pakket aangemeld en verstuurd via een servicepunt van DHL. Hierop stond het adres van mijn vriendin, waar mijn studieboeken heen mochten. Helaas is dit pakket tot op heden niet bij mijn vriendin aangekomen. Ik heb het pakket gevolgd via de Track & Trace. Hierbij komt hij niet verder dan het sorteercentrum van DHL.
Ik heb vele malen contact op genomen met DHL. Zij verwijzen mij door naar Bol.com, omdat het pakket blijkbaar daar is aangekomen. Het zat ook daadwerkelijk in een Bol.com doos. (omdat dit met gemak hergebruikt kan worden.) Daarna heb ik contact opgenomen met Bol.com of het eventueel daar nog ligt. Zij hebben dit nooit ontvangen en als ze iets zouden ontvangen wat niet tot hen bestemt is, wordt dit teruggestuurd naar de afzender. Ik ga er nu vanuit dat dit bij DHL moet liggen, omdat zij de verantwoordelijkheid nemen voor het pakket. Ik kreeg helaas van hen te horen dat ze dit niet gaan oplossen voor mij.
Gewenste Oplossing:
Mijn pakket met boeken terug krijgen of het de waarde van mijn pakket inclusief de verzendkosten vergoeden à €69 euro.

