Mijn Klacht:
Ik had een pakketje vestuurd op 13 februari en tot heden is het pakketje nog niet aangekomen bij de ontvanger. Dit kan gewoon niet.
Gewenste Oplossing:
Volledig tevreden zal ik nooit zijn want het is nu als 10 dagen dat het pakketje verstuurd werd.

