Mijn Klacht:
Dhl is aan mijn deur geweest om een pakketje af te leveren. Ik was niet thuis en ipv het pakket hier bij primera (dhl afgiftepunt) af te geven nemen ze hem mee naar zwolle. Met hwt verhaal dat ik het daar kan ophalen, dit is 3 kwartier rijden vanaf hier en ik heb geen auto en geen mogelijkheid om het op te halen ivm lichamelijke beperkingen. Klantenservice gebeld en kreeg ik een on klantvriendelijke vrouw aan de telefoon dat ze niks kunnen doen. Ook het bedrijf zelf kreeg een negatief antwoord van dhl klantenservice ze zegt wel: normaal wordt het wel naar een dhl afgifte punt gebracht…ja daar heb ik wat aan! Nu moet ik 5 dagen wachten en wordt hwt pakket terug geatuurd naar het bedrijf en dan moet ik weer nieuwe verzend kosten betalen!!
Gewenste Oplossing:
Ala het pakket van Zwolle alsnog naar het dhl punt hier in het dorp verzonden wordt of als ik de verzendkosten voor nieuwe verzending vergoed krijg.

