Mijn Klacht:
Mij werd op 16-12-2014 een pakket aangeboden .Wij waren niet thuis dus een briefje in de bus wij komen morgen tussen 9 en 14.00 uur weer bij u langs.Wij de hele dag thuis geen pakket volgende dag hele dag thuis geen pakket.Geinformeerd bij de parselchop van dhl ook zij kunnen mij niet helpen .Tot 2 keer toe gemaild naar dhl krijg gewoon geen antwoord .Mijn vraag waar is mijn pakket en waarom krijg Ik van dhl geen antwoord ???
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als dit opgelost word.

