Mijn Klacht:
Afgelopen woensdag werd mijn pakket bezorgd en ik moest ongeveer 38 euro contact aan de koerier betalen voor import belasting. Ik had alleen 50 euro aan papiergeld. De koerier kon dit niet wisselen en vertelde dat hij het pakket weer mee moest nemen. In het pakket zaten producten die ik met kerst zou gaan afleveren omdat de producten vóór kerst zijn aangekocht door mijn klanten. Waarom heb ik nu extra betaald voor DHL express service om het vóór kerst geleverd te krijgen en dan op het laatste moment lukt het niet omdat de koerier geen wisselgeld heeft.
Gewenste Oplossing:
Als ik een excuses van DHL krijg en een vergoeding van mijn verzending

