Mijn Klacht:
Ik heb in Duitsland 2 pakketten laten bezorgen via DHL Postnummer.
De pakketten waren uitdrukkelijk geadresseerd naar postkantoor (Postfiliale).
Toch zijn deze pakketten geplaatst naar Packstation.
Dit zou geen probleem zijn maar ik heb de DHL klantenkaart nog niet ontvangen (al 4 maanden op zitten wachten).
Ik heb meerdere malen naar dat postkantoor gegaan en DHL klantenservice gebeld dat ze laten mij de pakketten toch ontvangen. Maar tevergeefs. Het is alsof ze alles voor doen dat ik die pakketten niet mag ontvangen. Echt schandalig vind ik deze behandeling.
Uiteindelijk is een pakket al teruggestuurd. De tweede er nog ligt
Gewenste Oplossing:
1) De klantenkaart mij sturen zsm, op duitse adres
2) de ene pakket nog een keer (kostenloos) sturen naar de postfiliale
3) de tweede pakket uit de Packstation halen en mij laten ophalen bij de Postfiliale
4) de adressering toch excact volgen, zoals staat in DHL voorwaarden: dus als verstuurd naar Postfiliale, dan leveren bij Postfiliale, en als verstuurd naar Packstation dan leveren bij Packstation

