Mijn Klacht:
Zaterdag 20 januari is bij ons een pakket aangeboden. Wij waren niet thuis. In de brievenbus lag een kaart dat. Het pakket Maandag 21 december opnieuw bezorgd zou worden tussen 14.00 uur en 18.00 uur.
Maar helaas de hele dag voor niets thuis gezeten. Het is wel debedoeling dat jullie je afspraken nakomen en de mensen niet voor degek houden!!!
De bezorgkosten is: QE 1375JH.
Gewenste Oplossing:
Bezorg het pakket dus vandaag !!!
We zitten alweer de hele dag te wachten!!!!

