Mijn Klacht:
Op 11 oktober heb ik een pakket verzonden, deze is nooit aangekomen bij de ontvanger, ik had het pakket verzekerd opgestuurd dus ik kon een claim indienen. Dit heb ik inmiddels gedaan. Het duurt allemaal zo vreselijk lang voordat je antwoord krijgt. Mijn laatste mailcontact is op 25 november geweest. Dat was een bevestiging dat mijn claim in behandeling is. Daarna heb ik nog 2 keer gemaild hoe lang het nog gaat duren. Daar reageren ze niet meer op. Ik vind dit echt niet kunnen!! Je hoort dit snel af te handelen! Dit dossier is in behandeling onder nummer [Ticket#2014102210000136] Betekent DHL, Duurt Heel Lang????
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat direkt het schadebedrag teruggestort wordt op mijn rekening.

