Mijn Klacht:
DHL is 3X aan mijn deur geweest en ik was niet thuis. Vandaag zou een courier komen tussen 9 – 13.00. Het is nu 14.09 en niemand is geweest. Ik heb de hele morgen thuis gezeten voor niets.Ik had gebeld naar de eerste keer en gevraagd of die pakket achter gelaten konden worden bij mijn buren. Ik was verteld dat de eerste keer doen jullie dat niet maar daarnaar wel. Ik vond dat goed maar de courier heeft gewoon die pakket weer meegenomen en niet bij mijn buren gelaten. Ik vindt dit helemaal frustrerend dat jullie niet kunnen doen wat ik vraag. Ik heb begrepen dat naar de 4e keer gaat die pakket terug naar verzender. Dit was niet nodig geweest als jullie het aan mijn buren had achtergelaten. Graag laten weten waarom de courier is nog niet geweest en waarom die pakket niet bij mijn buren gelaten kan worden.
Gewenste Oplossing:
Als ik niet thuis ben aub pakket achterlaten bij mijn buren.

