Mijn Klacht:
Dit is de 2e keer op mn nieuwe adres dat mn pakket via DHL veelste laat komt.
Je krijgt een tijdschema wanneer je de bezorger kan verwachten.
Vorige keer kwam hij 30 min later dan het laatste tijdstip, en vandaag zou hij tussen 9:00-13:00 komen en om 14:15 nog steeds niemand gezien.
Je kan niet de hele dag thuis gaan zitten wachten, maar ik heb het wel nodig dus weggaan is ook geen optie.
… En ik zal heus geen excusses krijgen dalijk aan de deur, kreeg ik de vorige keer ook niet
Gewenste Oplossing:
Stuur dan een mail als het verlaat word, en wat de nieuwe verwachte tijd is

