Mijn Klacht:
er werd aangebeld, ik woon in een flat 2 hoog en zei hallo door de telefoon maar er werd niet geantwoord. vervolgens hoor ik dat er overal aangebeld werd. Toen heb ik even gewacht en naar beneden gelopen. en trof een briefje aan in de brievenbus.
ik keek bij de deur toen zag ik die chauffeur staan met mijn pakket tegen de deur aan. ik vroeg moest u bij mij zijn?hij zei: ja en ik heb al 10 minuten aan gebeld. ik zo nou ik heb gelijk geantwoord. hij zei : en dat is niet waar. ik ben helemaal naar nr. 24 gelopen voor jouw…( dit is een flat naast mij) maar hij had mijn doos nog in zijn handen. ik heb het pakket aangenomen . Toen dreigde de chauffeur: ja ik neem hem wel weer mee… nou dat denk ik niet zei ik. heb het binnen geschoven zodat hij het niet meer mee kon nemen, en heb hem gezegd dat ik hier niet van gediend ben en een klacht ga indienen. bij binnenkomst bekeek ik mijn pakket en deze is beschadigd. gaten in mijn doos. zie foto
Gewenste Oplossing:
een excuses van de chauffeur, en excuses van dhl en dat ze netjes en met respect met de pakketten om gaan. geen gaten of beschadigingen aanbrengen aan de pakketten

