Mijn Klacht:
vandaag zouden er 2 pakketten geleverd worden. heel de dag er op gewacht, niks gehoord of gezien. nu zie ik net via track en trace dat beide pakketten bezorgd zijn?? ik weet van niks namelijk!!!!!! wanneer gaat het nou eindelijk eens goed!! ik snap best dat het druk is nu, met de feestdagen. maar wees dan ook eerlijk maar de klanten toe. Ik ben echt pissig! het is namelijk niet de eerste keer!
Gewenste Oplossing:
als DHL mijn pakketten als nog gewoon WEL bezorgd en zij de volgende keren wel goed en eerlijk zijn naar klanten!!!!!

