Klacht: pakjes bezorgd?? nou niet dus! ik weet van niks!!!

sandra89 op 24 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 8 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Sandra, Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel vervelend dat u de pakketten niet heeft ontvangen op de dag dat u ze verwachtte. Heeft u ze inmiddels wel ontvangen? Zo niet, dan kunt u via...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 24 december 2014

Een klant van DHL heeft geklaagd over de levering van twee pakketten die volgens de track en trace als bezorgd werden gemeld, terwijl de klant deze niet heeft ontvangen. De klant uitte frustratie over de communicatie van het bedrijf, vooral tijdens de drukke feestdagen, en gaf aan dat dit niet de eerste keer is dat er problemen zijn met de levering. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

vandaag zouden er 2 pakketten geleverd worden. heel de dag er op gewacht, niks gehoord of gezien. nu zie ik net via track en trace dat beide pakketten bezorgd zijn?? ik weet van niks namelijk!!!!!! wanneer gaat het nou eindelijk eens goed!! ik snap best dat het druk is nu, met de feestdagen. maar wees dan ook eerlijk maar de klanten toe. Ik ben echt pissig! het is namelijk niet de eerste keer!

Gewenste Oplossing:

als DHL mijn pakketten als nog gewoon WEL bezorgd en zij de volgende keren wel goed en eerlijk zijn naar klanten!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 januari 2015 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sandra,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Heel vervelend dat u de pakketten niet heeft ontvangen op de dag dat u ze verwachtte. Heeft u ze inmiddels wel ontvangen? Zo niet, dan kunt u via de verzender een onderzoek aanvragen. Dan kan dit verder uitgezocht worden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM