Mijn Klacht:
Er is een pakket bezorgt uit China. Hiervoor moest een bedrag betaald worden van € 27,40. Nu bleek aan de deur dat dit niet via pin betaald kan worden ondanks alle bedrijven over zijn gegaan naar pin betalingen. Vandaag maandag 15 december is de bezorger terug gekomen. Ik wil contant betalen met € 30,00 en wat blijkt. Uw bezorger heeft geen wisselgeld. Om de bezorging niet nog langer te vertragen hebben we uiteindelijk maar € 30,00 betaald wat eigenlijk te gek is voor woorden.
Gewenste Oplossing:
Mogelijkheid om met PIN te kunnen betalen of wanneer dit niet mogelijk is dit van tevoren wordt aangegeven. Ook raar dat een bezorger niet in staat is om wisselgeld retour te geven

