Mijn Klacht:
Vandaag ben ik de hele dag thuis gebleven voor mijn pakketje.
Nu beweerd DHL dat ze zijn langs geweest en dat ik niet thuis was.
Dit is absoluut niet waar! Er is ook geen briefje achter gelaten.
Ik vermoed dat de bezorger alles opspaart zodat ze minder hoeft te rijden!
Nu kan ik 2 dagen wachten op mijn pakketje en weer een dag thuis blijven. En dan maar hopen dat ze wel echt komen!
Gewenste Oplossing:
Als DHL niet doet of ik achterlijk ben ik weet zelf wel dat ze niet langs is geweest. De bezorgers beter selecteren !

