Mijn Klacht:
Vrijdag 5 december j.l is door uw bezorger bij één van mijn buren een voor mij bestemd pakketje bezorgd.
Vandaag kreeg ik het pas te horen.
De bezorger heeft geen kennisgeving van bezorging en bij wie hij het had afgegeven in mijn brievenbus achtergelaten.
Dit vind ik wel slordig.
Gewenste Oplossing:
Graag in het vervolg een kennisgeving achterlaten

