Mijn Klacht:
Omdat ik sinds kort moeder ben, maak ik gebruik van online winkelen. Elke maand omtvang ik minimaal wel een pakket en altijd is dit goed gegaan tot op de dag van vandaag.
Vandaag zou mijn pakketje van de kruidvat bezorgd worden. Toen er beneden werd aangebeld werd er gevraagd of ik naar beneden kon komen (dit is de eerste keer dat dit gevraagd werd aan mij. Ze komen altijd vanzelf naar boven). Ik gaf aan dat dit niet ging want de kleine was erg onrustig en ik kan moeilijk met een baby een pakket ophalen beneden. Ik kreeg te horen “jaaa….en nu” ja en nu weet ik niet? Toen het stil bleef kwam ik met het idee of de bezorger het dan even bij de buren kon afgeven beneden dan zou ik het straks ophalen. De bezorger antwoordde: “ja maar zijn die wel thuis?” Waarop ik zei dat ik het niet wist en hij toch wel even kon aanbellen.
Uiteindelijk heeft hij het pakket bij de buren afgegeven, maar dit lijkt mij toch zeker niet de bedoeling. Ik woon op de 2e etage zonder lift, maar zoals ik aangaf krijg ik minimaal een pakket per maand en deze worden altijd (door elk bezorgingsbedrijf) netjes boven afgeleverd. Hier betaal ik toch voor! Ik vind dat de bezorger gewoon zijn werk moet doen. En ohja wat er in de doos zat, de volgende artikelen: 6 pakken pampers, 1 pak zoogcompressen, 2 leggings en 3 chocoladerepen. Dit is bij elkaar niet eens 5 kilo…
Is dit de normale gang van zaken bij dhl? Heb ik al die tijd toevallig hele aardige bezorgers gehad die het leuk vonden om naar boven te komen. Of heb ik nu deze keer een bezorger gehad die te lui was om zijn werk te doen?
Graag ontvang ik een antwoord, bedankt.
Mocht het nodig zijn wil ik best een bestand/foto uploaden van mijn bestelling.
Gewenste Oplossing:
Zoals het al de voorgaande keren ging. Bezorger belt aan en zegt dat die een pakket heeft en of ik wil open doen. Voor ik het weet is die boven, begroet hij mij en geeft mij het pakket.
Dat is waar ik voor betaal. Anders kan ik net zo goed naar de winkel.

