Klacht: pakket niet ontvangen, wel ‘afgeleverd’

Britt_1993 op 14 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL is working on this complaint
🔄 In behandeling
Bedrijf DHL
Status In behandeling
Datum 14 december 2014

Een klant heeft twee pakketten besteld bij ASOS, die via DHL geleverd zouden worden. Hoewel één pakket is afgeleverd, is het tweede pakket nog steeds niet ontvangen, ondanks dat de status aangeeft dat het op 5 december is afgeleverd. De klant vraagt zich af waar het pakket is en hoe het kan dat de status op 'afgeleverd' staat.

Mijn Klacht:

Ik zou 2 pakketten ontvangen van ASOS die geleverd zouden worden via DHL. Na een briefje in de bus te hebben gehad voor 1 pakket, en een nieuwe afspraak te hebben gemaakt is 1 van de pakketten gisteren afgeleverd. Het andere pakket helaas nog steeds niet. Wanneer ik het pakket traceer, met zendingsnummer : (3SD) 205232431697. Staat er dat het op 5 december om 13:33 is afgeleverd. Dit is niet het geval.
Ik vraag me af wat er met mijn pakket gebeurd is en hoe het kan dat de status op afgeleverd staat.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik een duidelijk beeld krijg van waar mijn pakket is en wanneer het wel bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Britt, Ik heb u een privébericht gestuurd om het een en ander te bespreken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Suzanne

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Hallo Suzanne, ik kan het privebericht helaas nergens terugvinden. Is het mogelijk om op een andere manier contact op te nemen? groeten britt

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Britt, Ik heb een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven via deze website. Heeft u dit bericht niet ontvangen? Ook niet in het Spamfiler? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Suzanne

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Nee ik heb helaas niks gehad in mijn mailbox, ook niet bij spam. Groeten Britt

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Britt, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb u opnieuw gemaild. Heeft u deze wel ontvangen? Met vriendelijke groet, Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM