Mijn Klacht:
Telkenmale als er een pakket met DHL bezorgd dient te worden kunnen we op onze vingers aftellen dat dit fout gaat.
Meerdere malen hebben wij een melding gekregen dat de bezorger is langs geweest, juist op tijdstippen dat we wel (speciaal voor de levering) gewoon thuis zijn. Geen briefje in de brievenbus.
Wanneer je opbelt voor een nieuwe afsrpaak blijkt dat het pakket meegegeven is met de koerier, dit terwijl er dan dus niemand thuis zal zijn. Hoe kan dit.
Al met al een bar slechte koeriersdienst.
Gewenste Oplossing:
Als de koerier gewoon zijn werk doet zoals behoord en wij er niet bezorgd over hoeven te zijn als iets met DHL bezorgd zal worden , het pakket wel aan zal komen.

