Mijn Klacht:
Ik heb echt slechte ervaringen met DHL. Heb een pakket besteld bij Nelly.com. DHL geeft aan bij Track & Trace dat het pakket gister is bezorgd. Ik was die hele dag dus niet thuis. En dit is dus al de TWEEDE keer!! Alsof de bezorger geen zin heeft om het terug te brengen naar een depot omdat ik niet thuis ben ofzo…Het vervelende is dat ik er nu weer achter aan moet gaan. Naar aanleiding van de reacties van DHL op deze site, heb ik maar gelijk contact opgenomen met de verzender. Blijkbaar start DHL alleen een onderzoek voor de verzender en niet voor de ontvanger. Ik hoop dus dat Nelly.com dit voor mij kan oplossen.
Gewenste Oplossing:
Ik schrijf nooit klachten, zeker niet naar diegene die het niet voor mij gaat oplossen. Als ik dit wel doe dan ben ik er dus eigenlijk een beetje klaar mee. Als ik kon kiezen welke koerier mijn pakketten bezorgd, dan zou ik absoluut niet gaan voor DHL. DHL kan mij iets meer tevreden stellen als DHL zijn eigen verantwoordelijkheden neemt en er voor zorgt dat mijn pakket alsnog bij mij terecht komt.

