Mijn Klacht:
ik had snowboardbindingen verzonden via DHL en goed ingepakt.Foto’s van de ontvanger heb ik in latere mails meegestuurd naar DHL.
Op 20 november heb ik gebeld met DHL en daarop direct gemaild met DHL aangaande de schade aan een verzonden pakket. Hier heb ik geen reactie op gekregen.
Op 1 december heb ik gevraagd waarom ik nog steeds niks heb gehoord. hierop heb ik nog steeds geen reactie gehad. Ik vroeg daarin hoelang het duurt voor ik antwoord kreeg en het geld terug kreeg.
Inmiddels is het 6 december en heb ik nog steeds niks gehoord.
Alle mail zijn verstuurd naar [email protected]
Gewenste Oplossing:
Als het pakket vergoed wordt

