Klacht: Pakketje binnen neergelegd

DaniellevanHal op 09 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 9 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw van Hal, Het is inderdaad vreemd dat de bezorger het pakket in de garage heeft gelegd. Dit is absoluut niet te bedoeling. Ik heb uw klacht direct intern gemeld. De bezorger zal hierop aangesproken worden. Onze oprechte excuses...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 9 december 2014

Op 4 december 2014 heeft DHL een pakketje afgeleverd, maar in plaats van aan te bellen, hebben ze het pakketje in de garage neergelegd. De klager was thuis en vond deze handeling ongepast en onacceptabel, aangezien er geen contact is gezocht. De klager hoopt dat er actie ondernomen wordt naar aanleiding van deze ervaring.

Mijn Klacht:

Op donderdag 4 December 2014 bracht DHL een pakketje bij mij thuis. Ze probeerden eerst het pakketje door de brievenbus te doen, maar dat paste niet. Zonder aan te bellen dacht ik dat ze wegreden. Later bleek dat ze het pakketje bij mij in de garage hadden neergelegd. Ik vind dit heel raar en onacceptabel. Zelf was ik wel thuis, maar had geen deurbel gehoord en vind het een rare handeling om bij mij binnen te komen. Ik hoop dat jullie hier iets mee gaan doen!

Gewenste Oplossing:

Dat het duidelijk aan wordt gegeven aan de medewerkers dat dit onacceptabel is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 december 2014 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Hal,

Het is inderdaad vreemd dat de bezorger het pakket in de garage heeft gelegd. Dit is absoluut niet te bedoeling. Ik heb uw klacht direct intern gemeld. De bezorger zal hierop aangesproken worden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM