Mijn Klacht:
Ik volg via track & trace mijn pakket. Gister adres gesloten??? Terwijl ik thuis ben gebleven…..Vandaag opnieuw hele dag thuis, lees ik dat adres gegevens onjuist zijn?????!!?!?!!!
Adres gegevens zijn wel degelijk juist!!!!!!!!dus moet er sprake zijn van incapabel personeel. Hebben we al vaker last van gehad bij DHL, zeer slechte zaak.
Gewenste Oplossing:
Pakket zo snel mogelijk afleveren

